Skip to main content

Har du brug for en ny DynamicWeb-partner?

Er din nuværende partner svær at få fat i? Er kemien dårlig? Bliver du ikke prioriteret? Er arbejdsgangen tung og fører til misforståelser og tabt information?

Eller måske er tiden bare inde til, at du får en ny DynamicWeb-partner?

Få en snak med os dine ønsker til en ny partner.

Skal vi overtage din DynamicWeb-løsning?

Når du vælger os til at overtage din DynamicWeb-løsning, vælger du en dedikeret og erfaren samarbejdspartner, der er specialiseret i at hjælpe små og mellemstore virksomheder med DynamicWeb.

Vores DynamicWeb-specialister tager sig tid til at lytte til dine specifikke behov og fokuserer på at forstå din forretning. Dette sikrer, at vi kan tilbyde en professionel håndtering af din løsning samt en optimering af din online tilstedeværelse med henblik på at fremme din virksomheds succes.

Derfor skal du vælge Easyflow Agency

  • Vores certificerede DynamicWeb-udviklere har mange års erfaring og er klar til at hjælpe dig.

  • Alle vores medarbejdere er baseret i Danmark og taler både dansk og engelsk.

  • Du får direkte kontakt med din lead-udvikler, hvilket sikrer, at der ikke går information tabt. Vores projektleder sørger for, at vi overholder planer og budgetter, men fungerer ikke som mellemmand i det daglige.

  • Vi ønsker at se din virksomhed vokse og blomstre. Mange af vores kunder har været hos os i en lang årrække, hvilket vidner om vores engagement og pålidelighed.
  • Vi udnytter DynamicWebs eksisterende funktionalitet til fulde før, vi begynder at udvikle noget nyt. Standardløsninger er både praktiske og omkostningseffektive, men vi håndterer også specialudviklinger, når der er behov for det.

  • Du får alle nødvendige kompetencer samlet ét sted. Som en del af Consit Gruppen, arbejder vi dagligt tæt sammen med ERP-, CRM- og BI-eksperterne hos vores søsterselskaber.

  • Vi er på forkant med AI-teknologi og kan hjælpe dig med at anvende AI og automatisere tidskrævende opgaver, som f.eks. at skrive produkttekster til din webshop.

Sådan sikrer vi et best-practice partnerskifte!


1. DynamicWeb informeres

Vores samarbejde starter med, at vi informerer DynamicWeb om det øn­skede partnerskifte. Her­efter vil DynamicWeb facilitere par­tner­skiftet og din nuværende partner vil blive udfaset.

2. Udlevering af kildekode og projektmappe

Vi sikrer en smidig overgang og påtager os ansvaret for jeres løsning. For at komme godt i gang, skal du bede jeres tidligere partner om at udlevere kildekode og projektmappe til os.

Når det er på plads, implementeres en udviklingsløsning i vores miljø uden at påvirke jeres kunder.

3. Dialog om opgradering til seneste version

Vi tager en dialog med jer om en opgradering af jeres løsning. Normalt er vores anbefaling at opdatere til den seneste DynamicWeb version.

4. Gennemgang og test

Vi tester løsningen sammen med jer og sikrer, at alle funktioner fungerer som i jeres nu­vær­ende løsning. Efterfølgende bliver løsningen lagt live og håndteres fremover kun af os.

5. Optimering og tilretninger

Sammen med jer gennemgår vi jeres løsning og kommer med anbefalinger til optimeringer samt tager en snak om ønsker til forbedringer.

Hvad siger kunderne?

Vi elsker glade og tilfredse kunder. Men du skal ikke tage vores ord for det. Se, hvad vores kunder siger om Easyflow som samarbejdspartner.

Interesseret i at få en ny DynamicWeb-partner?

Kontakt os i dag for at arrangere et indledende møde.

 

Thomas Dzougov
Salgschef

+45 2143 9084

Når du indtaster dine persondata i formularen ovenfor, behandler Easyflow Agency dine personoplysninger i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

Back to top