Skip to main content

Umbraco webshopløsning

Kickstart jeres e-handel

Få en attraktiv webshop bygget på Umbraco og E-bit, og støb fundamentet for jeres digitale forretning. Ved at vælge en fastdefineret webshopløsning, kan I nemt og hurtigt få gang i jeres salg af varer online.

Denne løsning giver jer mulighed for at få en webshop indeholdende afprøvede designmuligheder, direkte håndtering af produkter og varer samt en effektiv ordrehåndtering.

Et personligt team af digitale eksperter fra Easyflow Agency vil stå for implementeringen af jeres nye webshop.

Målgruppe

Løsningen er målrettet virksomheder, der ønsker at starte ud med en standard webshopløsning til B2C eller B2B, og som ønsker en løsning, der kan udvides i takt med, at den digitale forretning vokser og virksomheden får nye behov.


Hovedfunktionalitet

Løsningen består af standard funktionalitet med et fastdefineret design, som tilpasses med jeres logo og farver.

  • Forside
  • Artikelside
  • Produktoversigtsside
  • Produktside
  • Indkøbskurv samt minikurv
  • Check-out forløb, med mulighed for GLS pakkeshop integration
  • Integration til Quickpay (aftale med Quickpay og Nets oprettes af jer selv)

Yderligere funktionalitet er inkluderet:

  • Opsætning af Cookiebot (selve løsningen købes direkte hos Cookiebot)
  • Søgning og Facet udsøgning
  • Mulighed for handel på flere valutaer
  • Mulighed for flere sprog
  • Hjælp til at komme i gang – starthjælp (fast afsat antal timer)
  • Hosting af løsning – produktion samt staging miljø (- så jeres løsning er forberedt til at vokse)

Hvordan gør vi

Vi benytter en kort og koncentreret proces, så det er vigtigt, at alle relevante i organisationen er klar, når arbejdet går i gang.

Vi har afsat et specifikt antal timer til de forskellige områder af implementering, så det er vigtigt, at der er en beslutningstager fra jer med i processen.

Eventuel yderligere funktionalitet eller tilpasninger aftales efter ” E-handel alt-i-en-startpakke” er implementeret.

Implementering

1. Opsætning af Umbraco, hosting- og stagingmiljø

  • Kopiering af Umbraco løsning fra demoversion
  • Upload af nyt logo og evt. ændring af farveskema

2. Tilpasning af webshop med jeres logo og farveskema

3. Opsætning af integration til Quickpay

4. Gennemgang af løsningen:

  • Hvordan løsningen benyttes
  • Oprettelse en kategori
  • Oprettelse to produkter (gerne en med varianter)
  • Opsættelse af leveringsbetingelser og priser, og I viser hvordan I kan rettet i det.
  • Hvordan I tilretter af standard tekster, med firmanavn
  • Hvordan I tilretter footer med informationer
  • Check-out flow gennemgås
  • Hjælp med at få oprettet en GLS pakkeshop aftale hvis ønsket
  • Hvordan I konfigurerer mail skabelonerne med jeres stamdata

5. Go Live

Relevante tillægsprodukter

Der er mange muligheder for at bygge videre på løsningen. Nedenstående er elementer, som med fordel kan integreres med løsningen:

  • ERP-integration
  • Google Analytics e-handelssporing
  • Gavekortsløsning
  • Udvidet B2B funktionalitet som f.eks. kundespecifikke priser og varenumre (kræver ERP-integration)
  • Kundeområde med ordrestatus, faktura oversigt, favoritliste til produkter mm
  • Skræddersyede tilpasninger

 

 

Kåre Gade Petersen
Sales Director

+45 2637 7914
kgp@easyflow.dk

Vil du vide mere?

Tag fat i os og hør hvordan du hurtigt kommer i gang med e-handel. 

Back to top