Skip to main content

Med kun to ugers implementeringstid

E-handel alt-i-en-startpakke

Med en kombination af mange års erfaring i opbygning af websites og e-handelsløsninger, kan EasyFlow Agency tilbyde en attraktiv startpakke til virksomheder, som vil i gang med e-handel.

Den bygger på et af de bedste værktøjer til at opbygge websider: Umbraco samt EasyFlow Agency’s egen mini e-handels- og integrationsmotor: E-bit.

Dette giver jer muligheden for at komme i gang med en alt-i-et-løsning indeholdende afprøvede designmuligheder, direkte håndtering af produkter og varer, samt en effektiv ordrehåndtering.

Alt sammen uden behov for yderligere eksternede systemer.

Målgruppe

Virksomheder som ønsker at komme hurtigt i gang med e-handel og har brug for en overskuelig webshopløsning. En løsning som kan vokse med virksomheden uden at man skal starte helt forfra.


Hovedfunktionalitet

Designet af løsningen er vores standard skabelon og standard e-handelsløsning, hvor selve designet ligger fast, men hvor I bestemmer:

  • Forside
  • Artikelside
  • Produktoversigtsside
  • Produktside
  • Indkøbskurv samt minikurv
  • Check-out forløb, med mulighed for GLS pakkeshop integration
  • Integration til Quickpay (aftale med Quickpay og Nets oprettes af jer selv)

Yderligere funktionalitet er inkluderet:

  • Opsætning af Cookiebot (selve løsningen købes direkte hos Cookiebot)
  • Søgning og Facet udsøgning
  • Google Analytics e-handelssporing
  • Mulighed for handel på flere valutaer
  • Mulighed for flere sprog
  • Hjælp til at komme i gang – starthjælp (fast afsat antal timer)
  • Hosting af løsning – produktion samt staging miljø (- så jeres løsning er forberedt til at vokse)
Hvordan gør vi

Vi benytter en kort og koncentreret proces, så det er vigtigt, at alle relevante i organisationen er klar, når arbejdet går i gang.

Vi har afsat et specifikt antal timer til de forskellige områder af implementering, så det er vigtigt, at der er en beslutningstager fra jer med i processen.

Eventuel yderligere funktionalitet eller tilpasninger aftales efter ” E-handel alt-i-en-startpakke” er implementeret.

Implementering

1. Opsætning af Umbraco, hosting- og stagingmiljø

  • Kopiering af Umbraco løsning fra demoversion
  • Upload af nyt logo og evt. ændring af farveskema

2. Tilpasning af Basis Webshop 1 med jeres logo og farveskema

3. Opsætning af integration til Quickpay

4. Gennemgang af løsningen:

  • Hvordan løsningen benyttes
  • Oprettelse en kategori
  • Oprettelse to produkter (gerne en med varianter)
  • Opsættelse af leveringsbetingelser og priser, og I viser hvordan I kan rettet i det.
  • Hvordan I tilretter af standard tekster, med firmanavn
  • Hvordan I tilretter footer med informationer
  • Check-out flow gennemgås
  • Hjælp med at få oprettet en GLS pakkeshop aftale hvis ønsket
  • Hvordan I konfigurerer mail skabelonerne med jeres stamdata

5. Google Analytics og Google Tag Manager opsættes

  • Oprettelse en konto – hvis I ikke allerede har en, ellers tilknytning af denne
  • Opsættelse af e-commerce sporingstag

6. Go Live

Relevante tillægsprodukter

Der er mange muligheder for at bygge videre på løsningen. Nedenstående er elementer, som med fordel kan integreres med løsningen:

  • ERP-integration
  • Gavekortsløsning
  • Udvidet B2B funktionalitet som f.eks. kundespecifikke priser og varenumre (kræver ERP-integration)
  • Kundeområde med ordrestatus, faktura oversigt, favoritliste til produkter mm
  • Skræddersyede tilpasninger

 

 

Kåre Gade Petersen
Sales Director
Easyflow Agency
+45 2637 7914
kgp@easyflow.dk

Vil du vide mere?

Tag fat i os og hør hvordan du hurtigt kommer i gang med e-handel. 

Back to top