Kun to ugers implementeringstid
Med en kombination af mange års erfaring i opbygning af websites og e-handelsløsninger, kan EasyFlow Agency tilbyde en attraktiv startpakke til virksomheder, som vil i gang med e-handel.
Den bygger på et af de bedste værktøjer til at opbygge websider: Umbraco samt EasyFlow Agency’s egen mini e-handels- og integrationsmotor: E-bit.
Dette giver jer muligheden for at komme i gang med en alt-i-et-løsning indeholdende afprøvede designmuligheder, direkte håndtering af produkter og varer samt en effektiv ordrehåndtering.
Alt sammen uden behov for yderligere eksternede systemer.
Virksomheder som ønsker at komme hurtigt i gang med e-handel og har brug for en overskuelig webshopløsning.
En løsning som kan vokse med din virksomhed uden, at du skal starte helt forfra.
Designet af løsningen er vores standard skabelon og standard e-handelsløsning, hvor selve designet ligger fast, men hvor I bestemmer:
Yderligere funktionalitet er inkluderet:
Vi benytter en kort og koncentreret proces, så det er vigtigt, at alle relevante i organisationen er klar, når arbejdet går i gang.
Vi har afsat et specifikt antal timer til de forskellige områder af implementering, så det er vigtigt, at der er en beslutningstager fra jer med i processen.
Eventuel yderligere funktionalitet eller tilpasninger aftales efter ” E-handel alt-i-en-startpakke” er implementeret.
1. Opsætning af Umbraco, hosting- og stagingmiljø
2. Tilpasning af Basis Webshop 1 med jeres logo og farveskema
3. Opsætning af integration til Quickpay
4. Gennemgang af løsningen:
5. Go Live
Der er mange muligheder for at bygge videre på løsningen. Nedenstående er elementer, som med fordel kan integreres med løsningen:
Kåre Gade Petersen
Sales Director
+45 2637 7914
kgp@easyflow.dk
Vil du vide mere?
Tag fat i os og hør hvordan du hurtigt kommer i gang med e-handel.