Skip to main content

DynamicWeb webshop (standard)

Styrk jeres virksomhed med e-handel

Kom hurtigt i gang med en webshop fra DynamicWeb, der støber fundamentet for jeres digitale forretning. Ved at vælge en standardløsning, får I en langtidsholdbar webshop, der nemt kan udvides efter jeres behov.

Et personligt team af digitale eksperter fra Easyflow Agency lærer jeres forretning at kende og implementer den nye webshop i tæt samarbejde med jer.  

Målgruppe

Løsningen er målrettet virksomheder, der ønsker at komme nemt og hurtigt i gang med en brugervenlig standard webshopløsning til B2C eller B2B, og som ønsker at en løsning, der kan udvides i takt med, at den digitale forretning vokser og virksomheden får nye behov.

 

Hovedfunktionalitet

Webshoppen er en standardløsning, der indeholder følgende:

  • DynamicWeb platform med Swift skabelon
  • Skalerbarhed
  • Moderne responsivt design
  • Fleksibel konfiguration af skabelonerne, mangfoldigt udvalg af moduler
  • Marketing modul / nyhedsbrevsmotor
  • Teknisk klargjort til SEO
  • Hosting af website er inkluderet
Hvordan gør vi

Vi starter med en indledende forventningsafstemning, inden vi laver den endelige aftale, så vi er sikre på, at I får optimalt udbytte af pakken.

Vi benytter en kort og koncentreret proces. Det er derfor vigtigt, at alle relevante i organisationen er klar, når arbejdet går i gang. Vi har afsat et specifikt antal timer til de forskellige områder af implementering, så det er vigtigt, at der er en beslutningstager fra jer med i processen.

Vi hjælper jer i gang ved at lave forsiden, en artikelside og op til 10 produktsider samt en produktmenu i 2 niveauer, hvor et punkt udfyldes. Vi lægger desuden op til 10 produkter ind i løsningen baseret på jeres data.

Da vi godt ved, at alle løsninger har forskelligheder, er der afsat en pulje på op til 10 timer, til individuelle tiltag, ud over standardopsætningen fra vores side. Hvordan denne pulje skal bruges, er helt op til jer.

Eventuel yderligere funktionalitet eller tilpasninger aftales efter løsningen er implementeret.

Implementering
  1. Grundversion af DynamicWeb Swift opsættes

  2. I fremsender logo og billedmateriale.

  3. Designopsætning baseret på jeres materiale og tanker baseret på standard skabeloner

  4. Opsætning af sider og indhold

  5. Løsningen præsenteres på en workshop, hvor den gennemgås og evt. småændringer justeres undervejs. I introduceres også til, hvordan I lægger indhold ind i løsningen

  6. I indtaster indhold og produkter i 14 dage – minimum en produktkategori skal være færdig

  7. Klargøring til Go Live

  8. I får undervisning i brugen af løsningen ved ordreflow, tracking m.m.

  9. Go Live
Relevante tillægsprodukter

Der er mange muligheder for at bygge videre på løsningen. Nedenstående er elementer, som nemt kan integreres med løsningen:

  • Betalingsgateway
  • PIM-system
  • SEO-rådgivning
  • Avanceret Tracking og Cookiebot
  • Skræddersyede tilpasninger
  • Google Analytics
  • Integration til Business Central

Kom i gang til en fast pris

Kontakt os for at høre mere om løsningen.

 

Thomas Dzougov
Salgschef

+45 2143 9084
Back to top