Køreklar på fire uger
Kom hurtigt og nemt i gang med en køreklar webshop fra Dynamicweb, som er fuldt klargjort til integration med Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Et personligt team af digitale eksperter fra Easyflow Agency kan hurtig lære jeres forretning at kende og implementere en standard webshop løsning – indenfor overskuelig tidshorisont og budget.
Målgruppen er virksomheder, der ønsker at komme i gang med en webshop, og som har Business Central Cloud.
Med en stærk standard integration til Business Central kan produkter, kategorier og kunder hurtigt findevej ind i jeres nye webshop.
Den færdige webshop løsning indeholder følgende hovedfunktionalitet:
Det er fordelagtigt for langt de fleste virksomheder at integrere deres webshop med Business Central.
Flere processer bliver automatiseret og meget tid bliver sparet. Følgende integrationer er en del af pakken:
Live integration
Batch integration
Al data vedligeholdes i Dynamicweb på nær alt omkring priser og lagerstatus, som vedligeholdes i Business Central.
Vi starter med en indledende forventningsafstemning, inden vi laver den endelige aftale, så vi er sikre på, at I får optimalt udbytte af pakken.
Vi benytter en kort og koncentreret proces, så det er vigtigt, at alle relevante i organisationen er klar, når arbejdet går i gang. Vi har afsat et specifikt antal timer til de forskellige områder af implementering, så det er vigtigt, at der er en beslutningstager fra jer med i processen.
Eventuel yderligere funktionalitet eller tilpasninger aftales efter ”Færdig webshopløsning integreret til Business Central” pakken er implementeret.
Der er mange muligheder for at bygge videre på løsningen.
Nedenstående er elementer, som nemt kan integreres med løsningen:
Kåre Gade Petersen
Sales Director
Easyflow Agency
+45 2637 7914
kgp@easyflow.dk
Kom i gang til en fast pris
Vi har sammensat en pakke, der gør at du kan komme i gang, for under 100.000 kr.