Styrk jeres e-handel med færre manuelle processer
Kom hurtigt i gang med en webshop fra DynamicWeb, som er fuldt klargjort til integration med Microsoft Dynamics 365 Business Central. Ved at vælge en standardløsning, får I en langtidsholdbar webshop, der nemt kan udvides efter jeres behov.
Et personligt team af digitale eksperter fra Easyflow Agency lærer jeres forretning at kende og implementer den nye webshop i tæt samarbejde med jer.
Målgruppe
Løsningen er målrettet virksomheder, der ønsker at komme nemt og hurtigt i gang med en brugervenlig standard webshopløsning til B2C eller B2B med integration til økonomisystemet Business Central Cloud, og som ønsker en løsning, der kan udvides i takt med, at den digitale forretning vokser og virksomheden får nye behov.
Hovedfunktionalitet
Løsningen indeholder følgende:
Det er fordelagtigt for langt de fleste virksomheder at integrere deres webshop med Business Central.
Flere processer bliver automatiseret og meget tid bliver sparet.
Følgende integrationer er en del af pakken:
Live integration
Batch integration
Al data vedligeholdes i webshopløsningen på nær alt omkring priser og lagerstatus, som vedligeholdes i Business Central.
Vi starter med en indledende forventningsafstemning, inden vi laver den endelige aftale, så vi er sikre på, at I får optimalt udbytte af pakken.
Vi benytter en kort og koncentreret proces. Det er derfor vigtigt, at alle relevante i organisationen er klar, når arbejdet går i gang. Vi har afsat et specifikt antal timer til de forskellige områder af implementering, så det er vigtigt, at der er en beslutningstager fra jer med i processen.
Vi hjælper jer i gang ved at lave forsiden, en artikelside og op til 10 produktsider samt en produktmenu i 2 niveauer, hvor et punkt udfyldes. Vi lægger desuden op til 10 produkter ind i løsningen baseret på jeres data.
Da vi godt ved, at alle løsninger har forskelligheder, er der afsat en pulje på op til 10 timer, til individuelle tiltag, ud over standardopsætningen fra vores side. Hvordan denne pulje skal bruges, er helt op til jer.
Eventuel yderligere funktionalitet eller tilpasninger aftales efter løsningen er implementeret.
Der er mange muligheder for at bygge videre på løsningen. Nedenstående er elementer, som nemt kan integreres med løsningen:
Case
Gør som Komma Kaffe og få en standard webshopløsning med integration til Business Central.
Kontakt os for at høre mere om løsningen.
Thomas Dzougov
Salgschef