Skip to main content

Køreklar på fire uger

Færdig webshopløsning med integration til BC

Kom hurtigt og nemt i gang med en køreklar webshop fra Dynamicweb, som er fuldt klargjort til integration med Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Et personligt team af digitale eksperter fra Easyflow Agency kan hurtig lære jeres forretning at kende og implementere en standard webshop løsning – indenfor overskuelig tidshorisont og budget.

Målgruppe

Målgruppen er virksomheder, der ønsker at komme i gang med en webshop, og som har Business Central Cloud.


Hovedfunktionalitet i webshoppen

Med en stærk standard integration til Business Central kan produkter, kategorier og kunder hurtigt findevej ind i jeres nye webshop.

Den færdige webshop løsning indeholder følgende hovedfunktionalitet:

  • Dynamicweb løsning med Swift skabelon fra Dynamicweb
  • Skalerbar webshop
  • Moderne responsivt design
  • Fleksibel konfiguration af skabelonerne, mangfoldigt udvalg af moduler
  • Marketing modul / nyhedsbrevsmotor
  • Teknisk klargjort til SEO
  • Klargjort til Business Central Cloud integration
  • Hosting af website er inkluderet
Dataintegration mellem Webshop og Business Central

Det er fordelagtigt for langt de fleste virksomheder at integrere deres webshop med Business Central.

Flere processer bliver automatiseret og meget tid bliver sparet. Følgende integrationer er en del af pakken:

Live integration

  • Kundespecifikke priser / Rabatter
  • Lagerstatus
  • Salgsordre
  • Faktura og Kreditnota

Batch integration

  • Valuta, Lande, Sprog, Produktenheder, Leverandører, Kunder, Produkter, Produktgrupper

 

Al data vedligeholdes i Dynamicweb på nær alt omkring priser og lagerstatus, som vedligeholdes i Business Central.

Hvordan gør vi

Vi starter med en indledende forventningsafstemning, inden vi laver den endelige aftale, så vi er sikre på, at I får optimalt udbytte af pakken.

Vi benytter en kort og koncentreret proces, så det er vigtigt, at alle relevante i organisationen er klar, når arbejdet går i gang. Vi har afsat et specifikt antal timer til de forskellige områder af implementering, så det er vigtigt, at der er en beslutningstager fra jer med i processen.

Eventuel yderligere funktionalitet eller tilpasninger aftales efter ”Færdig webshopløsning integreret til Business Central” pakken er implementeret.

Implementering
  1. Grundversion af Dynamicweb opsættes

  2. I fremsender logo og billedmateriale

  3. Designopsætning baseret på jeres materiale og tanker ved hjælp af standard skabeloner

  4. Løsningen præsenteres på en workshop, hvor den gennemgås og evt. småændringer justeres undervejs. I introduceres også til, hvordan der lægges indhold ind i løsningen

  5. I indtaster indhold og produkter i 14 dage – minimum en produktkategori skal være færdig

  6. Integrationen mod standard Business Central Cloud klargøres og testes sammen med jeres Business Central partner

  7. Klargøring til GO LIVE

  8. I undervises i brug af løsning ved ordreflow, tracking m.m.

  9. Go Live

 

Relevante tillægsprodukter

Der er mange muligheder for at bygge videre på løsningen.
Nedenstående er elementer, som nemt kan integreres med løsningen:

  • Betalingsgateway
  • PIM-system
  • SEO-rådgivning
  • Skræddersyede tilpasninger
  • Google Analytics
  • Avanceret Tracking og Cookiebot

 

 

Kåre Gade Petersen
Sales Director
Easyflow Agency
+45 2637 7914
kgp@easyflow.dk

Kom i gang til en fast pris

Vi har sammensat en pakke, der gør at du kan komme i gang, for under 100.000 kr.

Back to top