Skip to main content

Klar til BC Cloud

Easyflow webshop

Bruger du Microsoft Business Central, og kunne du godt tænke dig en e-commerce løsning, der kan styres fra dit ERP-system?

Ikke et gør-det-selv projekt

Vi tror på, at gode løsninger kræver samarbejde og rådgivning. Derfor er vores løsning heller ikke et gør-det-selv projekt.

Vi har en masse erfaring, som vi gerne vil give dig med på vejen, for at sikre, at du kommer godt i gang og hele vejen i mål.

1. Processen indledes derfor med en workshop, hvor dine ønsker og krav skitseres.

2. Vi sætter naturligvis selve løsningen op for dig, og giver løsningen dit designmæssige præg.

3. Du vil få undervisning i brug af løsningen, og vi hjælper dig i gang med at lave indhold.

4. Endelig sørger vi også for, at du får sat den rigtige tracking op med Google, så du kan følge udviklingen på din løsning, og effekten af dine markedsføringstiltag.

Med EasyFlows kombination af Umbraco og Microsoft BC kommer du nemt i gang med at give dine kunder digital selvbetjening.

Pakken inkluderer

✓  Umbraco 8 CMS med webshop modul

✓  Integrationsmotoren EasyFlow til dataudveksling mellem Web og BC

✓  Integration til betalingsgateway

✓  SSL certifikat 

✓  Cookie script, til sikring af cookielovgivningen

✓  Integration til nyhedsbrevs modul (MailChimp) 

✓  Opsætning af Google Tracking 

✓  Undervisning 

✓  Mulighed for support


 

Webshoppen indeholder

Selve den synlige webløsning, udvikler vi fra en skabelon, baseret på de features som forventes af en nutidig e-commerce webløsning.
 

✓  Forside med Hero, CTA og Produktvisninger

✓  Listevisningsside – med to modes (store produkter samt liste

✓  Facet søgning – find produkter efter egenskaber

✓ Fritekstsøgning – søg efter produktnavn, produktnummer 

✓ Produktside – med mulighed for Produktbilleder, videolink, produkttekst

✓ Kundens pris fra BC vises hvis man er logget ind

✓ Artikelside – bruges til generelle tekster på siden

✓ Nyhedsbrevstilmelding 

✓ Indkøbskurv

✓ Checkout flow
Herunder faktura- samt leverings-adresse, valg af betalings- og leveringsmetode, mulighed for betaling via Gateway samt takkeside, med bekræftelse mail til kunden.

✓ Kundeområde
Herunder log in område, oversigt over tidligere køb, faktura oversigt, quick bestilling og opdatering af kontaktinfo.

✓ Mulighed for flere sprog lag

✓ Mulighed for flere valutaer

Business Central

Integrationen mellem Business Central og webløsningen består af følgende.

Fra BC til Webshoppen hentes:

-  Produktinformationer

-  Produkt relationer

-  Kundespecifikke priser

-  Kundeinformationer

-  Rabatregler

-  Multipla og Coli regler

-  Lagerantal

-  Salgsordre

-  Fakturaer

Fra Webshoppen sendes til BC

-  Web ordre 

Vi sidder klar på telefon og mail

Vil du vide mere?

Tag fat i os og hør hvordan du hurtigt kommer i gang med eCommerce og Business Central på næsten ingen tid.

Back to top