Skip to main content

Dynamicweb Turnkey

Nøgleklar løsning med fuld integration til BC

Kom hurtigt i gang

”Turnkey” er populært oversat til ”Nøglefærdigt”.
Og det er præcis hvad denne løsning er. Klar til "Nøgleoverdragelse" på ganske få uger.

Turnkey er en løsning, hvor alle de ”svære” beslutninger allerede er truffet på et grundlag af mange års erfaring og udvikling inden for e-handel.

Som kunde er det eneste, du skal arbejde med opbygning af indholdssider ud fra nogle færdigbyggede moduler og så evt. nogle data omkring produkterne.

Med en stærk standard-integration til Business Central* kan produkter, kategorier og kunder hurtigt finde vej ind i jeres nye webshop.

I en standard "Turnkey" CMS-løsning får du:

  • Et af markedets bedste og mest veldokumenterede CMS-systemer med masser af muligheder for design og opsætning.
  • En løsning klar til SEO-optimering, tracking og marketing.
  • Altid gode muligheder for support og special-udvikling hvis det ønskes.
  • Adgang til højt certificerede udviklere der altid sidder klar til at hjælpe med din løsning.
  • Mulighed for at tilføje PIM-system hvis behovet viser sig.
  • Mulighed for opdateringer på næsten månedlig basis.

Standardintegrationen til Business Central kan bl.a. give dig:

  • Kunder, deres adresse(r) og tilhørende kontakter opdateres løbende i løsningen.
  • Kundens ordrer, fakturaer og kreditnotaer, tilgængelig direkte fra "kundecentret".
  • Kundespecifikke priser der hentes i realtid. Herunder også rabatter og andre regler opsat i BC.
  • Produkter, varianter og lagerstatus. Mulighed for at tilføje min. bestillinger og colli.
  • Komplet Checkoutflow og afgivelse af ordrer eller tilbud.
  • Betaling i løsningen med enten faktura eller betalingskort*

*Kræver indløsningsaftale og gateway-service som ikke er inkluderet i selve løsningen.
Det er en forudsætning, at Business Central er "standard", da man ellers må forvente noget tilpasning af ovenstående.

PIM - Product Information Management

Udnyt løsningens fulde potentiale

”Out of the box” kan løsningen også leveres med et fuldt integreret PIM-system. Dvs. der behøves ikke længere tunge (og dyre) integrationer til eksterne PIM-systemer, med alt hvad der følger med af udfordringer.

Det hele ligger solidt samlet i én og samme løsning, til en langt lavere pris end hvad sådanne systemer ellers hurtigt kan løbe op i.

Med et PIM-systemet som dette kan i hurtigt og let håndtere alle produktdata, lave udtræk og arbejde med dem i excel, oprette produkt-feeds til f.eks. Google Shopping, Amazon eller forhandlere.

Kom i gang til en fast pris

Vi har sammensat en pakke, der gør at du kan komme i gang, for under 100.000 kr.

Back to top