Design, Frontend og Dynamicweb
Visualisering af global entreprenørs DNA
Opgave
Website der afspejler strategi og forretning
BWSC er en global udvikler, entreprenør og operatør af skræddersyede nøglefærdige kraftværker. Inden for de sidste tre årtier har BWSC leveret mere end 180 kraftværker til 54 lande med en samlet produktionskapacitet på lige over 4.000 MW.
BWSC ønskede en ny hjemmeside som kommunikerede og visualiserede BWSC strategi og forretning, og havde fra start en idé om, at de mange leverede kraftværker skulle spille en central rolle på det nye site.
Løsning
Indhold målrettet lokale developers
Webprojektet indledtes med en strategiworkshop, hvor vi via brugerrejser kortlagde vigtige beslutningsprocesser, som hjemmesiden kunne understøtte.
Samarbejdet med lokale ”developere” er et helt centralt element i processen med at sælge kraftværker på det internationale marked.
Typisk er det en developer som har relationer til de lokale myndigheder og researcher på potentielle samarbejdspartnere.
Denne research foregår bl.a. på internettet, hvor man via hjemmesiden tjekker teknologi, referencer og finansinfo og vurderer leverandørens troværdighed generelt. Herunder om den pågældende leverandør har erfaring med ”tilsvarende projekt i tilsvarende land”.
Resultat
Understøttelse af salgsproces
Det nye website understøtter salgsprocessen ved at markedsføre skræddersyede løsninger, teknologi neutralitet, ”vi går en ekstra mil” og lokal forankring. Og ved at benytte de mere end 180 kraftværker udviklet i 54 lande til at dokumentere denne markedsføring. Budskabet underbygges af flotte fotos af kraftværker, medarbejdere og de miljøer som de indgår i.
For BWSC var det vigtigt, at det nye website kommunikerede vores DNA og strategi, og her bragte Easyflow Agency og deres proces os sikkert i mål
Vi sidder klar på telefon og mail
Vil du vide mere?
BWSC er blot én af mange kunder som vi hjælper på næsten daglig basis. Tag fat i os og hør hvordan vi kan hjælpe med at fremme din forretning